Empreses

Reunions d'empresa i esdeveniments corporatius

L'Hotel del Prado posa a la vostra disposició dues sales totalment equipades amb capacitat de 10 a 80 persones per a realitzar esdeveniments corporatius, reunions d'empresa, incentius, convencions, presentacions de productes o altres esdeveniments.  

El nostre personal de l'Hotel prepararà l'espai amb els mitjans audiovisuals, material necessari, coffee-breaks, menús, etc.

Els principals serveis inclosos a les sales de reunions i convencions són:

  • Pantalla de projeccions
  • Projector
  • Pissarra blanca
  • Connexió a Internet amb ADSL i WI-FI
  • Micròfon
  • Sistema de so
  • Agües
  • Material d’escriptori (blocs, llapis, etc.)


Restauració:

A mig matí o tarda, coffee break amb cafè, infusions, aigua, sucs, entrepans i brioixeria.
 

Menús d’empresa

Elaborem menús personalitzats amb els plats més representatius de la cuina típica de la Cerdanya.

border-orange
border-orange
border-orange
border-orange

Sol·licita més informació

Copyright © 2018 Hotel del Prado NIRC HG-000076 Posicionament&Web: iEstrategic