La privilegiada ubicació de l’Hotel del Prado permet la celebració de la vostra boda en un entorn immillorable: Puigcerdà, capital de la Cerdanya.
Rodejats de natura i bells paisatges, podreu gaudir d’un exquisit aperitiu a la nostra magnífica zona enjardinada amb piscina i spa exterior.
Podreu escollir entre diferents menús al nostre Restaurant. Tots els menús estan pensats per què els vostres convidats quedin encantats. Tots inclouen un aperitiu, un primer plat de peix, un plat de carn, prepostre i pastis de bodes.
També t’oferim:
Per a mes informació, ¡posa’t en contacte amb nosaltres!
Lamentablement, a causa del confinament perimetral de la nostra comarca decretat pel govern el passat dia 23 de desembre ens hem vist obligats a tancar el nostre establiment de nou i per tercer cop en un any fins a nou avís.
La nostra voluntat és obrir tan aviat com la normativa ens permeti oferir els nostres serveis (al complet) a tots els públics encara que sigui amb restriccions d'aforament. Tan bon punt tinguem previst reiniciar la nostra activitat us informarem.
Seguim treballant de valent per millorar en la nostra reobertura!